A A A A A A A
Centrum Pomocy Pacjentom
600 33 99 77
pn-pt od: 8:00 do 16:00
Sklep: 532 085 395
Infolinia: 800 269 636
pn-pt od: 8:00 do 16:00
Zrealizuj zlecenie NFZ

O nas

O nas


„PAUL HARTMANN Polska" Sp. z o.o. z siedzibą: 95-200 Pabianice, ul. Żeromskiego 17, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia Sądzie Gospodarczym XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000151009, NIP: 731 000 49 93, REGON: 471042226, BDO: 000006877, wysokość kapitału zakładowego: 15.000.000 zł.

Infolinia: 800 26 96 36, E-mail: hartmanndlapacjenta@hartmann.info

Numer rachunku bankowego: BGŻ BNP Paribas: 25 1600 1143 1838 8732 8000 0004

PAUL HARTMANN Polska jest częścią międzynarodowego koncernu HARTMANN i od ponad 25 lat działa na polskim rynku. Jesteśmy producentem nowoczesnych rozwiązań umożliwiających profesjonalną pielęgnację, ochronę dla pacjentów oraz ich bliskich. Oferujemy bogaty zakres produktów do opatrywania ran, higieny i pielęgnacji osób z problemem nietrzymania moczu, a także zapobiegania zakażeniom na sali operacyjnej i oddziale szpitalnym. Naszymi klientami są zarówno instytucje jak i personel medyczny oraz pacjenci indywidualni.

Dbamy również o pacjentów ze stomią. PAUL HARTMANN Polska jest wyłącznym dystrybutorem wyrobów stomijnych DANSAC w Polsce. Życie ze stomią może być wyzwaniem. Pracując dla Dansac, jesteśmy oddani współpracy z naszymi klientami, aby przygotować produkty i usługi opieki stomijnej w taki sposób, aby uczynić życie lepszym dla osób żyjących ze stomią i tych, którzy się nimi opiekują.

Inkontynencja (Nietrzymanie moczu) - kompleksowe rozwiązania dla problemu nietrzymania moczu i kału tworzone pod medycznym okiem specjalistów, których główną ideą jest dostarczanie pewnych, dyskretnych i bezpiecznych produktów, pozwalających zapewnić wysoki poziom higieny oraz pielęgnacji. Marka MoliCare to skuteczne zabezpieczenie pacjenta w problemie jak również zapewnienie odpowiedniej profilaktyki skóry i aktywnej jej ochrony.


Nasze Centrum Wsparcia Pacjentów jest do Państwa dyspozycji w przypadku rozwiązywania problemów i pomocy w zakresie używania i zamawiania produktów chłonnych, informacji o asortymencie i zasadach refundacji.


 

×